Irriterande.

Är det inte lite ironiskt hur man vissa dagar bara sitter och har skittråkigt. Och har verkligen inget att göra, man har inte lust med något.
Och dagar som dessa, när man verkligen verkligen behöver plugga, så finns det enormt mycket annat som lockar.

Har ett prov i engelska imorgon som jag inte pluggat på alls, känns bra.
Och nu när jag verkligen borde plugga så vill jag göra hundra andra saker.
Redan slösat bort någon timme på att titta på One Piece, det är oerhört lockande att fortsätta med det.
En viss mangaserie lockar också. Vill titta på koreanskt drama. Vill titta på serier. Vill spela, det är speciellt två spel som lockar oerhört.

Det känns bara så ironiskt och irriterande att jag vill göra allt detta nu när jag andra dagar, då jag inte har något att plugga på, inte känner för något utav det alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0