För jag skakar av all denna meningslöshet.

Klockan är mycket, för mycket.
Vet inte riktigt vad jag gör uppe....
Är uttråkad. Usch.
Borde sova... egentligen.

Vet inte varför jag skriver detta,
ganska meningslöst egentligen.

Just i denna stund känns allt meningslöst.

Men det är det inte.
Verkligen inte.

Lov.
Härligt.

David är i Norge, jag saknar honom.
Kommer på tisdag, studio på onsdag.
Vet inte hur jag skall klara mig.
Vill träffa David nu nu nu.
Vill krama honom nu.

Hur skall det gå nästa år?
Utan lilla David....
Usch, vill inte ens tänka på det.

Jag vet inte riktigt vad jag vill säga med det här.
Inte en susning.

Funderar på om jag faktiskt skall lägga upp en liten bild på mig, hm.
Den lär ju ryka så småningom men....


Fan vad snygg jag är! Oredigerat och allt. Mums.

EDIT 02.44: Ser helt cp ut, konstig färg i anskitet. D:

Kommentarer
Postat av: Anna

Emma, lägg ner, du är fin.

Och man är aldrig ensam på riktigt. Du har dig själv, kom ihåg det.

2011-02-21 @ 08:15:22
URL: http://arawkindofbeauty.blogg.se/
Postat av: cecilia

mums, var rätt ord...mums...

2011-03-06 @ 14:15:47
URL: http://madebycicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0