Jag ville aldrig veta var vi var på väg.

Torsdagsförmiddagen spenderades i stan med min lille broder.
Köpte några kollegieblock till skolan som börjar på tisdag, vanliga svarta tråkiga. Några med ränder och nått rutat. Hittade även ett sååå fint litet block, var bara tvungen att köpa!


Är det inte vackert?

Tittade även in i musikaffären för att kolla om min efterlängtade skiva kommit, det hade den inte.
Hittade istället första säsongen av the Big Bang Theory på rea. Har för mig att jag även hittade något spel som jag funderade på att köpa, såhär i efterhand kan jag dock inte minnas vilket det var.


Now it's mine.

Utanför så träffade vi en Anna. Hon hade en present till mig, en något försenad födelsedagspresent.


Denna fina fick jag ♥

Gick även förbi hemmakväll, har bestämt för mig att Norwegian Wood skulle komma på dvd den 10:e augusti. Men nu kommr den tydligen inte förän 9:e september. Hade även planerat att ta med mig den senaste nummret av Gamereactor hem men det hade de icke fått.
Blev en lunch på stan, thaibuffé.
En sväng in på biblioteket, lånade två böcker och ett par skivor. Bror min lånade två One Piece, man blir ju stolt! Fick även köpt mig några par nylonstrumpbyxor, alltid bra att ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0