Fallens Dagar.

Börjad lite lätt på torsdagskvällen den 14:e och avslutade med fyrverkeri på söndagen den 17:e.

Kom hem på torsdagskvällen, packade upp och så. På fredagen var inte vädret det bästa, och jag var rätt trött efter resan, blev en slappdag.
På lördagen pallrade jag min ner till stan, där mötte jag upp en Cecilia och en Linnea.
Vi gick runt och tittade lite, ät langos nere på bryggan och hade det mysigt. Mötte upp en Matilda, som alltid ville denna äta. Vi bestämde oss sedan för att gå runt och verkligen titta i alla de stånd som stod i allén. Jag och Cecilia hittad supersöta små blommor och liknande att sätta på naglarna! Köpte varsitt ark med små blommor, dock inte samma sort, för ynka tio kronor. Hittade även ett tio-pack lösögonfransar! Fanns lit olika, bland annat precis sådana som jag ville ha och priset var mer än okej, så var riktigt nöjd.
Mer än så köpt blev det dock inte för min del, om man inte räknar ätbara saker men det tycker jag inte att vi gör.
Sedan drog sig Cecilia och Linnea hemåt. Jag och Matilda gick hem till henne då hon bor mitt i stan, vi chillade lite med supersöta Oliver bland annat.
Sedan var det dags att ta sig bort mot fallområdet, med något att tugga på of course. Där inväntade vi Linnea och Johanna, hittade plats bland alla människor och väntade på att Erik Hassle skulle ta plats på scenen.
Efter det att han var klar var det bara att vänta på att Veronica Maggio skulle göra entré. Vilket hon så småningom också gjorde. Även Christian Walz kom efter ett tag helt oväntat ut på scenen och sjöng en låt tillsammans med Veronica. Mycket fint.
På söndagen drog jag mig ner till fallområdet med Linnea och Cecilia. Väl där lyssnade vi till Oskar Linnros, när han var kvar förflyttade vi oss en bit upp på landbergsliden för att se fyrverkerierna bättre. Det var vackert, men medelmåttigt. När de skjutit upp en del så bildades det så mycket rök på himlen att man knappt såg de nya som de skickade upp. Att ta några kort gick inte alls, tyvärr.

Lite bilder från lördagen:


Smexiga flickor. (Hoppas att de inte dödar mig.) En Cecilia och en Linnea.

Två söta saker. En Johanna och en Matilda.


En Erik.


En Veronica med band.


En Veronica.


En Christian och en Veronica.


En Christian.

Kommentarer
Postat av: Linnea - fotoblogg

Haha! Du var tvungen va?;)

2011-08-07 @ 15:25:24
URL: http://alifeinpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0