Feeling good.

Insåg det inte förän igår.
Men det senaste har jag flera gånger när folk frågat hur jag mår kunnat säga att jag mår bra och faktiskt menat det!
Det är verkligen inte så hela tiden.
Men jag vet inte när senast jag kunde svara bra och faktiskt mena det.
Det känns härligt!

Dock är det inte så hela tiden.
En annan sak jag upptäckt är att jag inte längre bara svarar bra automatiskt som jag gjorde förut.
Ibland kan svaret blir sådär eller jag vet inte.
Betyder det att jag börjar komma ut ur mitt skal?


En till synes väldigt glad Aoi.


Kommentarer
Postat av: cecilia

fan vad ful tjej! du är hundra gånger finare!!!

2010-10-24 @ 15:10:01
URL: http://madebycicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0